Tabell 2008

Tabell 2008

onsdag 8 oktober 2008

Bokat!

..och med lite... öh.. tur så så kan vi sprätta den där nollan i öringskolumnen.

Palle funderar annars mest på om han ska ge abborreligan ett rejält sista försök eller om han ska fortsätta krossen i gäddligan.

- det får vi se på matchdagen, säger serieledarn själv.
- jag släpper ingen "start11" förrän tidigast i båten på väg ut, säger han.
- det blir en tung väska på lördag morgon så mycket kan jag säga..
- hittade några öringsjagare som måste med, avslutar Palle.





Skitfiske!

11 kommentarer:

Anonym sa...

Lördagen den 11 Oktober kommer att gå till mannaminne, fisketekniker som alldrig har skådats förut kommer att användas.
Ett fiskeräkningsystem som är koruppt, kommer att krasha.

Med andra ord Kroken alias Rille kommer att resa sig ur detta träsk som han dragits ner i, och som en Mega supersportfiskare som han är i grund och botten, kommer han att i slutsriden SEGRA!

( hälsa Åbergilaninen att han tjänar på att stanna hemma, det kommer att förnedras kraftigt på lördag)

Utrustning : 6 spön
72 drag
2st yellowbirds

Vi ses på lördag eller????

Anonym sa...

Är du redan osäker om det blir fiske på lördag eller?????????

Anonym sa...

Bara 2 yellowbirds?
Jag tänkte köra med 4 x 2 paravaner. Micke å du kan hålla till med varsitt spö rakt akteröver. Ni får ju ändå aldrig nått.

P.S "ordverifieringen" var "CPFIX".. Hur fan kan internethelvetet veta att du är CP Rille!?

Anonym sa...

Se för fan till att vara vakna nu när jag ska hämta er imorron.

ojdå!ordverifieringen sa "PKTSPL

PALLE KOMMER TORSKA STORT PÅ LÖRDAG

Anonym sa...

Hahahaha!

"dvvcfce"

..är rysk-tibetanska och betyder. "Ät min skit!"

Anonym sa...

När kommer du jag är klar och sitter här och väntar.

Anonym sa...

Jag har redan dragit ett par blankingar..

Anonym sa...

Jag tror Palle kommer att dominera tillställningen imorgon. Lycka till ni andra.

Anonym sa...

Väntar...

Anonym sa...

Vem F-n e Erik!!!

Anonym sa...

Det är jag